Tuesday, November 23, 2010

tag oh tag

I never done this..but seems my good fren tag me this which is farhanom husna
so dgn hati yg ikhlas aku jwb la erk..haha

apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
handphone...heee

benda terakhir korang beli menggunakan duit sendiri?
baju kurung cotton kt giant jew...haha

adakah korang bercinta sekarang?
okaaayhhh.....saya cinta mama n papa saya..tett~

berapa lama korang akan mencintai kekasih equal to suami korang?
insyaAllah until death apart us..n smpai akhirat jgk...-_-

dimana korang akan jumpa kekasih korang?
xpernah tfikir larh...

novel/buku/ majalah yang terakhir korang beli?
cleo..hehh

apa nama penuh korang?
fatin nur haiyam bt ahmad suzaime..penuh x tuh?? lalala

antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
xnk pilih2..saya tamak haloba..saya nak dua2 jgak

dimanakah tempat betul2 korang nak pegi?
karambunai island..haha

pilih salah satu, peluk atau cium?
err...xde motif..

beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang?
kwn saya, org perak,dy xpernah lpa ttg saya..and im appreciate that

5 benda yang korang sayang sangat2 dalam hidup korang?
-handphone
-laptop
-that big teddy bear
-jaket jeans saya..xtau kenape
-i/c n lesen keta..lalala

bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
16 November 1992...kat umah n sekola...dkat2 spm plak tuh kn..-_____-

5 orang blogger yang korang nak tag?
-fatin leyana rosley
-hairunnisa yusof
-nazihan athirah abd wahab
-najibah yahya
-nadiatul ajeerah

:)

No comments:

Post a Comment