Sunday, May 1, 2011

the clearance day



haa entry kali ini berunsur kenegerian
hehehe

so hari jumaat tu aku balik ganu
hee dh lame gile dop balik
and i was so excited that i can meet ibah n zie
but i cant because my mom needed me
and i really cant turn down my family rite
so to najibah and nazihan..,,
sorry dear..
aku tau korang kesok aty..
especially nazihan la kan
hahaha
and insy kite boleh kot jumpe time bulan 6 neh..hihi
papa ckp nk blik
hehehe

jadi hari sabtu tu aku dh bgun awl2
smangat jitu nk tolong mama
tobak byk gile keje ke buwat time tuh
penat tau dopp
ptut ajok je zie mari tolong
kiteorang kene clear all the things yg ad dlm robok2 hok rosak
(robok means almari)
byk kot hok rosak sbb banjir ary tuh
so robok2 tu sume mcm kembang2 je bwh die
so xkn nk simpan kn
buang je ar orpp...huduh ngat.haha
and bile dh ngemas2 tu kan
mmg jumpe byk ar bnde khazanah2 alam neh..
hahaha
and the thing that i hate most
bile dh sibuk2 ngemas neh
biase la dgn habuk n debu je sume ade tuh
i cant stop sneezing
hehh
tension btol
felt like dropping my nose in somewhere else
and bile rajin bru amek balik hahaha

haa nk upload gmba neh
tp tenet neh gedix sket mlm neh
berat sbb skype ngn ibah kott hahaha


p/s:video tuh mcm tkantoi sket ar..
hee do ignore the dialog between my me n my mom..haha
n i hate my voice when it comes in recording

No comments:

Post a Comment